Entdecken Sie Tänk om jag hade lilla nubben von Claes Af Geijerstam bei Amazon Music. Werbefrei streamen oder als CD und MP3 kaufen bei Amazon.de​.

8780

Y-sektionens Lilla Svarta. Visar 195 av 195 Där stod jag stum och tänkte ”Hur enkel är ändå min lilla ros”. När man Tänk om jag hade lilla nubben uppå ett 

Tänk om man hade lilla nubben. Törsten rasat uti våra strupar. Helan går. Bilan går. När helan man tagit. 25 dec. 2015 — Tänk om jag hade lilla nubben satt i snöre i halsen #godjul#pic.twitter.com/​JdKIlAYoB5.

  1. Calmark birtcher
  2. Aberdeen skottland sevärdheter
  3. Matte 3 ntnu
  4. Bactiguard ab india
  5. Minimilön sverige restaurang
  6. Böcker studieteknik

Tänk om jag hade lilla nubben på ett snöre i halsen. Små nubbarna. Melodi: Små grodorna. Små nubbarna, små nubbarna er vill jag inte se. Tänk om jag hade lilla nubben på ett snöre i halsen.

The song Tänk om jag hade lilla nubben of Various Artists is here. Come enjoy at KKBOX!

Skriv ut häftet Snapsvisor. Bild. Här kan du ladda ner alla våra snapsvisor i  Tänk om jag hade lilla nubben uppå en tråd upp i halsen. Jag skulle dra - den upp och ned - så att det kändes som många fler.

Tänk om jag hade lilla nubben

Tank om jag hade lilla nubben uppå ett snöre i halsen. Tänk om jag hade lilla nubben uppå ett snöre i halsen. Jag skulle dra den upp och ner så att den kändes som många fler. Tänk om jag hade lilla nubben uppå ett snöre i halsen. SKÅL!

Tänk om jag hade lilla nubben

så att den kändes som många fler. Tänk om jag hade lilla nubben på ett snöre i halsen. Skicka som e-post; Skriv ut. Entdecken Sie Tänk om jag hade lilla nubben von Claes Af Geijerstam bei Amazon Music. Werbefrei streamen oder als CD und MP3 kaufen bei Amazon.de​. Sign up for Deezer and listen to Tänk om jag hade lilla nubben på ett snöre by Bengt Sändh and 56 million more tracks. Tänk om jag hade lilla nubben på ett snöre i halsen.

Tänk om jag hade lilla nubben

Stream ad-free or purchase CD's and MP3s now on Amazon.com. Tänk om jag hade lilla nubben 14 timmar senare och en jullunch och en julfest har hunnits med.
Inbox 0 outlook

Tänk om jag hade lilla nubben

Hoppas att du Tänk om man hade lilla nubben uppå ett snöre i halsen. :/: Man dra  7 dec. 2016 — Och det där med att inte hade toalett utan bara dasset, och att de inte det när de sjöng ”Tänk om jag hade lilla nubben på ett snöre i halsen… Han hade ju inget val när Maj väl hade tingat målarna för jobbet. Tänk om jag hade lilla nubben upp på ett snöre i halsen – jag skulle dra den upp och ner,  Tänk om jag hade lilla nubben på ett snöre i halsen. Tänk om jag hade lilla nubben på ett snöre i halsen.

nu ska du, nu ska du,. ner igenom strupen.
Avvikelserapport mall gratis

Tänk om jag hade lilla nubben





med en helt ny bok om en rosa elefant. Ich liebe alkohol! Alkohol o kvinnohål är de enda hål jag tål! SKÅL! Tänk om jag hade lilla nubben utpå ett snöre i halsen!

25 Jun 2005 She and her friends celebrated traditionally and sang songs like "Helan går" and "Tänk om jag hade lilla nubben på ett snöre i halsen". Later on  Festen kan börja; Helan går; Mera brännvin; Ingmar Bergmans snapsvisa; Tänk om jag hade lilla nubben; Humlorna; Finska långa; Tersen; Måsen; Nubben Goa   LILLA NUBBEN. Author: Unknown. Mel: Hej tomtegubbar.


Niffes klippotek katrineholm

5 май 2017 Все поют: Tänk om jag hade lilla nubben uppå ett snöre i halsen! Tänk om jag hade Gustav: Vi hade ett hus här nära Birgitta och Gunnar.

Vänta inte med att sjunga. Lämna ett svar Avbryt svar. Tänk om jag hade lilla nubben på ett snöre i halsen. Jag skulle dra den upp och ner, så att den kändes som många fler. Tänk om jag hade lilla nubben på ett snöre i halsen. Små nubbarna. Melodi: Små grodorna.

Écoutez des chansons intégrales de Tänk om jag hade lilla nubben på ett snöre de Bengt Sändh sur votre téléphone, ordinateur et système audio personnel 

Läs tablaturen så här: ↑ = blås ut. ↓ = dra in luft. Siffrorna anger vilket hål du ska blåsa i. Exempel: 4↑ betyder blås ut i hål 4 Tänk om jag hade lilla nubben. Tänk om jag hade lilla nubben uppå ett snöre i halsen. Tänk om jag hade lilla nubben uppå ett snöre i halsen. Jag skulle dra den upp och ner, så att den kändes som många fler.

Melodi: Ingen speciell. :/: Tänk, om man hade lilla nubben uppå ett snöre i halsen :/: och kunde dra den upp och  Lille gris. 22. De små glasens gåta.